Spinning® 
Izboljšaj svojo
moč srčno-žilnega sistema,
postani hitrejši, da ti bo vožnja v naravi
še večji užitek

Zakaj Spinning®?

Izboljšanje zmogljivosti

Poveča pljučno kapaciteto, zmogljivost srca in ožilja. Izboljšuje kontrolo dihanja, kar vam pride prav ob večjih telesnih naporih.

Duševno zdravje in moč

Spinning vam dokaže, da zmorete veliko več kot mislite, da ste sposobni. Gradi samodisciplino in motivacijo.

Okolje in kultura

Velik poudarek je na dobri družbi. Spoznali boste ljudi s skupnimi interesi, s katerimi boste kasneje preživeli veliko kilometrov na cesti.

Poraba energije

Lahko ste izkušen kolesar, ki stremi k izboljšanju zmogljivosti ali novinec, ki skuša izgubiti kak kg.

Spinning®

Spinning® je kardiovaskulrani trening in trening energijskih sistemov, ki imitira kolesarjenje.
Vodi ga profesionalno usposobljen trener, ki udeležence spodbuja s svojim znanjem in z glasbo.
Z različnim tempom simulira naravne kolesarske razmere, kot sta klanec in ravnina.

Osnova vadbe je merjenje srčnega utripa, ki pove, kako naporen je trening. Izmerite ga lahko sami,
veliko lažje pa je, če se opremite z merilnikom, ki odčita rezultate.
Šele ko veste, kolikšno obremenitev prenese vaše srce, lahko uravnavate vadbo.
Obremenitve razdelimo na več težavnostnih stopenj glede na srčni utrip:

1. cona:
RECOVERY 65%

50 – 65 odstotna obremenitev srca: območje RECOVERY.
Neintenzivna vadba, namenjena regeneraciji in aktivnemu počitku.

2. cona:
ENDURANCE 75%

65 – 75 odstotna obremenitev srca: območje ENDURANCE.
Poudarek je na aerobnem treningu, izgorevanju maščob in mentalni pripravi posameznika.
Vaje, ki jih izvajamo, so ravnina, tek in skoki.

3. cona:
STRENGTH 85%

75 do 85 odstotna obremenitev srca: območje STRENGHT.
Poudarek je na treningu vzdržljivosti v moči in izgorevanju maščob.
Gre za mešanico aerobnega in anaerobnega treninga,
po ogrevanju izvajamo klanec sede in stoje, tek z obremenitvijo, skoke v klanec.

Intervali:
INTERVAL 92%

65 – 92 odstotna obremenitev srca: območje INTERVAL.
Trening, ki ima največji razpon intenzivnosti.
Je aerobno-anaerobna vadba, ki poudarja izgorevanje maščob, razvijanje laktatne tolerance,
razvoj vzdržljivosti v moči in hitrosti ter izboljšuje frekvenco in ritem.

Test:
RACE DAY 92%

80 – 92 odstotna obremenitev srca: območje RACE DAY.
Trening tekma, ki ga uporabljamo kot test pripravljenosti.
Izjemno intenziven trening, s katerim vadeči preverijo svoj napredek.

Prijavi se na Spinning®

Close Menu