8 tedenska Prehranska
učilnica

Za tiste, ki želite svoje trdo delo na treningu nadgraditi z izboljšanjem svojih prehranskih navad
in svojo telesno sestavo ter počutje dvigniti na višji nivo.

Metoda, ki spoštuje in ceni vašo individualnost

Tekom 8 tedenskega programa PREHRANSKA UČILNICA boste pridobili temeljno znanje s področja prehrane,
ki ga boste lahko takoj prenesli v svoje življenje.

Ugotovili boste, da vam za doseganje ciljev
iz vašega življenja ni potrebno izključevati hrane v kateri uživate in se posluževati restriktivnih diet. Hrano boste spoznali v novi luči in jo umestili v svoje življenje kot pomemben člen, ki bo podpiral vaše zdravje in dobro počutje.

Spoznali boste način prehranjevanja, kjer nobena hrana ni prepovedana in kjer imate vse potrebno znanje in zaupanje v svoje prehranske izbire.

Ker pa ni pomembno le to kaj in koliko jemo, temveč tudi zakaj in kako se ob tem počutimo,
se bomo dotaknili tudi urejanja in izboljševanja okolja in navad ter miselnih procesov,
ki narekujejo vaše trenutne prehranske vzorce.

Prijavite se na Prehransko učilnico.

Kontaktiramo vas v najkrajšem možnem času.

Prehranska učilnica je namenjena tistim, ki:

Vsi vemo, kaj bi morali jesti vendar tega ne znamo spraviti v prakso

Vsi se zavedamo, da bi za boljše zdravje in počutje morali pojesti malce več sadja, zelenjave in beljakovin, pretežno izbirati bolj zdrave vire maščob in polnovredne ogljikove hidrate.

Kje pa se potem zatakne v praksi?

Problem običajno ni pomanjkanje informacij, temveč razbiranje
med tistimi koristnimi in škodljivimi ter njihovo aplikacijo v prakso, na način, ki bo ustrezal našemu življenju.

Kako torej ugotoviti, kaj je tisto čemur moramo res nameniti pozornost
in kje lahko prihranimo svojo energijo, čas in denar? 

Če smo stvari vedno delali po istem kopitu, ne moremo pričakovati drugačnih rezultatov.
Cilj PU torej ni določitev energijske tarče in predpisovanje generičnih jedilnikov,
temveč učenje in delo na razumevanju osnov področja prehrane, v kombinaciji s spreminjanjem okolja, navad in s tem povezanih miselnih procesov, ki nam ne služijo kot bi morali.

Ravno znanje in njegovo razumevanje v praksi je tisto, kar nam omogoči svobodo
in nam da možnost informiranega sprejemanja prehranskih odločitev
ne glede na to, v kakšni situaciji se znajdemo in ali je okolje pod našim nadzorom ali ne. 

Vam je poznana katera od naslednjih situacij?

Moduli Prehranske učilnice

Redko katero področje je tako megleno, kot področje prehrane.
 Informacij je ogromno, vsak od nas pa je pri ločevanju zrnja od plevela
ter koristnih od škodljivih informacij večinoma prepuščen samemu sebi.

Kar že tako zapleteno področje pogosto še dodatno zapleta,
so zakoreninjena prepričanja, priučeno deljenje hrane na dobro in slabo
in povezovanje naših prehranskih izbir s tem kako (ne) uspešni smo v življenju. 

Prehranska učilnica je sestavljena iz 4 modulov, tekom katerih boste spoznali osnovne smernice uravnotežene prehrane in jih aplicirali v svoje življenje.

1. modul:
Energijsko ravnotežje

2. modul: Makrohranila in kvaliteta hrane

3. Modul: Sam svoj Chef - kako organizirati prehrano glede na cilje?

4. modul: Hrana in naši miselni procesi

1. modul
Energijsko ravnotežje

Pozornost bomo takoj na začetku usmerili na temelje in se spoznali s konceptom energijskega ravnotežja.

Pogledali si bomo zakaj  je  energijskego ravnotežje temelj hirearhije prehrane, pa tudi kje so njegove omejitve. Definirali bomo pojem kalorij in razjasnili vprašanje “ali so vse kalorije enake”?

Pogledali si bomo obe strani energijske enačbe – vnos in porabo energije, se naučili kaj vpliva na vsako od njiju ter kako je to relevantno za naše življenje. Na kaj se velja osredotočiti glede na naše cilje? Kaj je pod našim neposrednim vplivom in kaj ne? Pogledali bomo tudi energijsko ravnotežje v kontekstu izgubljanja telesne maščobe in ugotovili, zakaj diete običajno niso uspešne.

Ali fizična aktivnost res pokuri največ energije? Ali več mišične mase pomeni, da lahko pojemo več? Ali se metabolizem res upočasni s starostjo? Ali je računanje energijskih potreb natančno? Kako pa je s točnostjo merilcev porabe energije? Je hujšanje res tako preprosto kot “manj jej in več se gibaj”? Ali se naš metabolizem res lahko pokvari? Nas lahko “slabi geni” ustavijo pri izgubljanju telesne maščobe?

2. modul
Makrohranila in kvaliteta hrane

V tem modulu bomo bolje spoznali makrohranila (beljakovine, maščobe in ogljikove hidrate). Pogledali si bomo kakšen je pomen vsakega od njih in zakaj izločanje kateregakoli iz naše prehrane najverjetneje ne bo optimalno za naše zdravje in počutje.

Spoznali bomo, da hrana niso le kalorije, da je kvaliteta ravno tako pomemben del enačbe in nato na primerih pogledali kako različna hrana vpliva na našo lakoto in sitost. Hitro bomo ugotovili, da je izbor živil resnično pomemben dejavnik – različna obroka, s sicer primerljivo energijsko vrednostjo, bosta namreč lahko imela povsem drugačen učinek na naše počutje, lakoto in sitost, telesno sestavo, fizične in kognitivne sposobnosti.

Ali ima kateri od popularnih načinov prehranjevanja (npr. low carb, low fat, rastlinska prehrana, …) dejansko uporabno vrednost? Ali preveč beljakovin res škoduje? Ali je sladkor res strup? Ali se moramo izogibati sadju? 

Delali bomo na razumevanju, kako naše prehranske izbire vplivajo na navedene mehanizme. Ali vedno jemo le ko smo lačni in prenehamo ko smo siti? Kako pa nanje vplivajo hormoni? Kako na naš vnos hrane in prehranske izbire vpliva spanje?

Jih res potrebujemo ali gre za nepotrebno zapravljanje denarja? Razjasnili bomo tudi vprašanja kot so: Ali je predelana hrana vedno slabša izbira? Ali potrebujemo BCAA, če je naš cilj pridobivanje mišične mase? So umetna sladila res strup za naše telo? 

3. modul
Sam svoj Chef - kako organizirati prehrano glede na cilje?

“Kje sem in kam želim?” Spoznali se bomo z vrednotami in cilji in ugotovili kaj nam je trenutno najbolj pomembno in zakaj. Je to izguba telesne maščobe, pridobitev mišične mase ali le izboljšanje prehranskih navad in vzdrževanje telesne mase? Morda povečanje moči in fizičnih zmogljivosti?

Preden se podamo na pot, je potrebno poznati čim bolj natančno destinacijo, kar nam bo omogočilo oblikovati primeren načrt poti.

Pogledali bomo tudi naša pričakovanja – ali so realna in dosegljiva? Je predvideno časovno okno primerno cilju?

Določili bomo tudi način spremljanja napredka, ki bo najbolj primeren za nas.

Opravili bomo analizo okolja, trenutnih prehranskih navad in miselnih procesov okoli hrane in poiskali šibke člene in potencialne ovire na poti do cilja. Ozavestili boste vaše trenutne prehranske vzorce, ugotovili kako trenutno jeste doma in v službi, kakšno hrano kupujete, koliko časa namenite pripravi obrokov in dejanskemu uživanju v obrokih.

Kdaj, kako in zakaj jeste? Ste pozorni na signale lakote in sitosti ali se prekomerno zanašate na zunanje signale? Ugotovili bomo ali je vaš energijski vnos skladen z vašimi cilji in kako ga prilagoditi na način ki vam bo ustrezal, če je to potrebno. Kaj v vaši prehrani še manjka in česa je v izobilju?

Znanje iz prejšnjih moduliov bomo nato aplicirali v vaše življenje. Pregledali bomo najbolj enostavne načine spremljanja vaše prehrane in izbrali tistega, ki bo najbolj primeren za vas. Je za uspeh potrebno štetje kalorij? Kaj pa intuitivno prehranjevanje?

Odgovorili bomo na vprašanja: “kako ugotoviti koliko energije dejansko potrebujem?” in “kako oceniti energijske potrebe če ne želim šteti kalorij?”.

Pogledali si bomo kako na enostaven način načrtovati prehrano, oblikovati vaš nakupovalni listek, se naučili brati in razumeti prehranske tabele in na podlagi tega izbirati za vas primerne opcije živil.

Na praktičen način bomo prikazali kako oblikovati posamezne obroke v skladu z vašimi potrebami in cilji. Dotaknili se bomo tudi najpogostejših zmot in stisk, s katerimi se najpogosteje soočate pri sestavljanju obrokov v praksi. 

Ker pa je del našega uspeha tudi naše okolje, se bomo posvetili tudi praktičnim napotkom urejanja okolja, ki je pod našim nadzorom in postavljanju strategij za primere, ko nad okoljem nimamo popolnega nazdora.

Na področjih, kjer je prostor za izboljšanje bomo skupaj poiskali rešitve, ki bodo ustrezale vašim preferencam.

4. modul
Hrana in naši miselni procesi

Večina od nas že ve, da ne jemo le takrat ko smo lačni in da kljub dobrim namenom ne sprejemamo vedno le odločitev, ki so v skladu z našimi cilji. Večini je tudi poznan občutek slabe vesti, če se dejanja in prehranske izbire v praksi ne skladajo z našimi vrednotami in cilji.

Pogledali si bomo nekaj pogostejših prehranskih stisk in ovir na poti do cilja, s katerimi se soočajo naše stranke, med drugim: problem perfekcionizma; grickanje med obroki; mentaliteta “vse ali nič”; cikel omejevanja in prenajedanja, …

Kaj vsebuje program?

8 ur coachinga v majhni skupini (največ 5 oseb)

8 ur coachinga je namenjeno učenju osnov prehrane, implementaciji naučenega v vaše življenje in optimizaciji prehranskih navad glede na vaš življenjski slog in cilje. Redna srečanja bodo služila preverjanju napredka ter korekciji smeri proti vašim ciljem.

Analiza življenjskega sloga in prehranskih navad

Pogovorili se bomo o vaših ciljih in na podlagi analize življenjskega sloga postavili strategijo za optimizacijo vaše prehrane. Analiza življenjskega sloga in prehranskih navad bosta vašemu coachu omogočila, da bo celoten proces karseda prilagodil vašim potrebam.

Meritve in analiza telesne sestave

Po želji in če vam je ta aspekt spremljanja napredka pomemben, bomo s pomočjo analizatorja telesne sestave Tanita pridobili informacije o trenutnem stanju vaše telesne sestave (telesna masa, ITM, odstotek telesne maščobe, nivo visceralne maščobe, odstotek mišične mase, delež vode).

naloge in podporno gradivo

Tekom programa boste na srečanjih dobili domače naloge, s katerimi boste naučeno znanje prenesli v prakso. Naloge bodo namenjene tako podajanju uvida v trenutno stanje vaše prehrane, kot tudi aplikaciji znanja v vaše življenje.

Vsakemu udeležencu bo omogočeno, da v aplikaciji Evolution Strength izpolnjuje svoj dnevnik prehrane in fizične aktivnosti in na ta način spremlja svoj napredek v procesu. Poleg tega vam bodo v aplikaciji na voljo tudi knjiga receptov in drugo podporno gradivo.

Podpora coacha v aplikaciji Evolution strength

Komunikacija s coachem vam bo omogočena v zaprti skupini v naši aplikaciji, kjer boste prejeli tudi vso podporo, ki jo potrebujete za doseganje vaših ciljev. Skupina bo predstavljala prostor, ki bo namenjen komunikaciji, dodatnim vprašanjem in debatam, ki se bi udeležencem porajala tekom programa.

Naslednji korak

Prijavite se na Prehransko učilnico

1. Rezervirajte svoj termin za Prehransko Učilnico

S klikom na gumb "REZERVIRAJTE SVOJ TERMIN" se preko obrazca prijavite na Prehransko učilnico. Kontaktirali vas bomo v najkrajšem možnem času.

2. Analiza in meritve

Opravimo analizo življenjskega sloga in prehranskih navad, po želji pa tudi meritve telesne sestave. Postavimo cilje ter določimo časovni potek našega sodelovanja.

3. Izvedba Prhranske učilnice

Tedensko se sestajamo na terminih, sproti spremljamo napredek, po potrebi prilagajamo in poiščemo rešitve za področja, ki vam predstavljajo izzive ter nadgradimo področja, ki vam gredo dobro od rok.

Prijavite se na Prehransko učilnico.

Kontaktiramo vas v najkrajšem možnem času.

Imate za nas vprašanje?

Najpogostejša vprašanja in odgovori.

Naša srečanja trajajo od 45 – 60 minut.

Spremljanje napredka je omogočeno znotraj aplikacije Evolution Strength.

Vse gradivo bo v PDF obliki dostopno preko naše mobilne aplikacije EVOLUTION STRENGTH.

Komunikacija s trenerjem je omogočena prek aplikacije EVOLUTION STRENGTH, pa tudi neposredno v živo na vaših tedenskih srečanjih.

Ko končate s programom prehranskega coachinga, vam bo vaš coach še vedno na voljo za nasvete in podporo v telovadnici.